• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Передовий педагогічний досвід

1. ВРАДІЙ Аліна Валеріївна, учитель історії та правознавства Добровеличківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області

Тема досвіду "Формування історичних компетент-ностей учнів засобами технології критичного мислення"

1. Аліна ВРАДІЙ, Інна ВІДІБОРЕНКО Викладання історії в умовах дистанційного навчання// Педагогічний вісник №1-2 (53-54), 2020:. С. 6-12. URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/pv_2020_53-54.pdf

2. А.В. Врадій, І.В. Відіборенко Формування історичних компетентностей учнів засобами методу критичного мислення// Педагогічний вісник №3-4 (51-52), 2019. С.14-18. URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/pv_2019_51-52.pdf;

3. З досвіду роботи ВРАДІЙ Аліни Валеріївни, учителя історії та правознавства Добровеличківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області https://view.genial.ly/615b8a776595ff0dbf4b7da9/presentation-basic-presentation

Матеріали вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін Кіровоградської області, учасників семінару-практикуму вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін «Розвиток творчого потенціалу педагога шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін (креативні педагогічні майстерки переможців обласних етапів всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінаціях «Історія», «Правознавство»)» розміщено за посиланням https://padlet.com/susp4/kp85h4ki8n8bi9r0


Матеріали вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін Кіровоградської області, учасників семінару-практикуму вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін «Розвиток творчого потенціалу педагога шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін (креативні педагогічні майстерки переможців обласних етапів всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінаціях «Історія», «Правознавство»)» розміщено за посиланням https://padlet.com/susp4/kp85h4ki8n8bi9r0

Скальська І.В., учитель історії та правознавства загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Світловодської міської ради Кіровоградської області. Тема досвіду: «Формування правової культури учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін»

1. Ірина СКАЛЬСЬКА. Формування правової культури учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін та позакласний час // Педагогічний вісник №1-2 (53, 54). - 2020. - С. 98-103. URL: http://koippo.in.ua/druk/2020/07/21/pedagogichnyj-visnyk-1-2-53-54-2020/.

2. Скальська І.В. Формування громадянської компетентності та правових орієнтирів учнів під час навчання предметів освітньої галузі "Суспільствознавство" // Формування громадянської компетентності засобами сучасного змісту шкільної суспільствознавчої освіти (з досвіду роботи вчителів історії, правознавства та громадянської освіти Кіровоградщини) : [методичні розробки для вчителів історії, правознавства та громадянської освіти] / укладачі: Черткова Н. С., Відіборенко І. В. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2019. – С. 45-51. URL: http://koippo.in.ua/druk/2019/12/02/formuvannya-gromadyanskoyi-kompetentnosti-zasobamy-suchasnogo-zmistu-shkilnoyi-suspilstvoznavchoyi-osvity/.

3. З досвіду роботи Скальської Ірини Василівни, вчителя історії та суспільствознавчих дисциплін загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Світловодської міської ради Кіровоградської області. URL: https://view.genial.ly/5f4f7551f30f720d1de6159f/presentation-skalska-iv.


Різанов М.С., учитель історії та правознавства комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1» Бобринецької міської ради Кіровоградської області. Тема досвіду «Роль структурно-логічних схем у формуванні правової предметної компетентності»

1. Кравченко Ю.В. Роль структурно-логічних схем у формуванні правової предметної компетентності (з досвіду роботи Різанова М.С., учителя історії та правознавства комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Бобринецької міської ради Кіровоградської області) // Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства (з досвіду роботи учителів історії та правознавства Кіровоградщини)» / укладачі Ю.В. Кравченко, Н.С. Черткова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. – Частина ІІІ. –С. 77-88. URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/277_17.pdf.

2. М. С. Різанов Структурно-логічні схеми, як засіб формування правової предметної компетентності учнів // Педагогічний вісник. – №40. – С. 93-97 URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/pv_2016_40.pdf.


Коляда С.В., учитель історії комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання ліцей - школа - дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» Тема досвіду «Формування картографічних умінь на уроках історії»

1. Коляда С.В. Формування картографічних умінь на уроках історії// Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства (з досвіду роботи учителів історії та правознавства Кіровоградщини)» / укладачі Ю.В. Кравченко, Н.С. Черткова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. – Частина ІІІ. – С. 19-13. URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/277_17.pdf

2. Наталія ЧЕРТКОВА, Світлана КОЛЯДА Формування картографічних умінь на уроках історії України // Педагогічний вісник 1-2 (53-54), 2020. - С. 103-107 URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/pv_2020_53-54.pdf

3. З досвіду роботи Коляди С.В. URL: https://view.genial.ly/5f5b461851337070914dab06/presentation-kolyada-sv


Бабич Л.А., вчитель історії Олександрівської філії комунального закладу «Олександрівське навчально-виховне об’єднання № 1» Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області. Тема досвіду "Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом впровадження елементів інноваційних технологій навчання"

- Л. А. Бабич. Проблема інтеграції навчання в школі // Педагогічний вісник. - №37 – С. 93-100. URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/pv_2016_37.pdf

- Черткова Н.С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом упровадження елементів інноваційних технологій навчання (з досвіду роботи Бабич Л.А., учителя історії Олександрівської філії комунального закладу «Олександрівське навчально-виховне об’єднання №1» Олександрівської районної ради Кіровоградської області) // Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства (з досвіду роботи учителів історії та правознавства Кіровоградщини)» / укладачі Ю.В. Кравченко, Н.С. Черткова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. – Частина ІІІ. – С. 39-71. URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/277_17.pdf


Гнатенко С.П., учитель Новоукраїнського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови - гімназія «Лідер» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області. Тема досвіду: "ІКТ супровід на уроках історії"

  1. С.П. Гнатенко. Використання мультимедійних технологій у процесі вивчення історичних подій// Педагогічний вісник №41-42. – 2017. – С. 203-208 URL: http://koippo.in.ua/arhiv/druk/pv_2017_41-42.pdf
  2. Гнатенко С. Праця в нашому житті. Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / За ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М. Товкало. Варшава: Сова, 2014. Схвалено Вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол №7 від 12.11.2014 р.). URL: http://sae-ukraine.org.ua/ua/resource/uroki_z_pidpriemnytskim_tlom/pratsya_v_nashomu_zhytti/.

3. З досвіду роботи Гнатенко Світлани Петрівни. URL: https://view.genial.ly/5d774ed54e0a540f4effea83/presentation-gnatenko-dosvid


"Ідея правової держави та внесок українських вчених у її розроблення" (Заболотна Ю.В., учитель історії та правознавства та Тищенко О.В., учитель української літератури Червонокам'янського навчально-виховного об'єднання "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад - позашкільний центр" Олександрійської районної ради Кіровоградської області) за посиланням тут

"Бо ти на землі Людина" (Заболотна Ю.В., учитель історії та правознавства та Тищенко О.В., учитель української літератури Червонокам'янського навчально-виховного об'єднання "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад - позашкільний центр" Олександрійської районної ради Кіровоградської області) за посиланням тут

Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства (з досвіду роботи учителів історії та правознавства Кіровоградщини) частина ІІІ, 2017 рік

Методичні матеріали до вивчення курсу "Історія України" (8 клас) Різанов Микола Станіславович,вчитель-методист, вчитель історії та правознавства НВК "Бобринецька гімназія - загальноосвітня школа I-III ступенів №1" Бобринецької районної ради Кіровоградської області, Гичко Олександр Миколайолвич, вчитель історії першої кваліфіаційної категорії Бобринецької загальноосвітньоїшколи І-ІІ ступенів № 3

Мультимедійний супровід уроків історії України з теми "Національно-визвольна українського народі середини 17 ст" Різанова М.С., Гичка О.М.

Заболотна Юлія Владиславівна, вчитель історії вищої категорії Червонокам'янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Олександрійської районної ради Кіровоградської області

Пінчук Валерія Дмитрівна, вчитель історії вищої категорії навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25, природничо-математичний ліцей» Кіровоградської міської ради, старший вчитель

Бирзул Оксана Василівна, вчитель-методист Златопільської гімназії Новомиргородського району

Матеріали лауреатів обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2012" у номінації "Етика":

Войтюк Олена Юріївна, вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Кіровоградської міської ради

Євенко Лариса Анатоліївна

Колісніченко Сергій Володимирович

Сьох Ірина Володимирівна

Кiлькiсть переглядiв: 838